SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

(+48) 721 722 316 LUB NAPISZ BIURO@BENCHDECOR.PL

Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres KAMIL GARCZYK, ul. Wyspowa 14, 59-800 Lubań, na adres poczty elektronicznej: biuro@benchdecor.pl, numer telefonu +48 609 358 388.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Określając parametry w zamówieniu (szerokość, długość, wysokość, rodzaj materiału, kolor i wysokość nóg) towar staje się dopasowany do potrzeb klienta. Zwrot w takim przypadku nie przysługuje.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl